Golfpaket

Kombinera din golf med en minisemester på sydkusten. Njut av milslånga stränder i Beddinge, mysiga små fiskehamnar och självklara utflyktsmål såsom Smygehamn – Sveriges sydligaste udde, eller det lugna Skåre med sina skansar. Vill du hellre besöka storstäder? Du når Malmö på 20 minuter med bil, tåg eller buss från Trelleborgs Central. Eller passa på att lika lätt resa till Köpenhamn, bara 45 minuter bort.

Nedan hittar du våra rekommenderade boenden. Här finns något för alla smaker: centralt i Trelleborg eller rofyllt ute på landet.

Golfpaketen bokar ni direkt hos våra samarbetspartners.

Palm Tree Hotel Trelleborg
Hotell Dannegården
Malmö Arena Hotell
Clarion Collection® Hotel Magasinet

Sturup Airport Hotel

Minnesberg Bed & Breakfast

Blomstertantens hus
Charlottenberg
Weinbergs Hotell

Palm Tree Hotel Trelleborg

Nyrenoverade Palm Tree Hotell ligger i centrala Trelleborg. Smakfullt inredda rum med wifi, tv och andra bekvämligheter. Varje rum har helt nya och ljust kaklade badrum. Hotellet har lounge och konferensrum.

Här har ni nära till allt. Ett steg från hotellet och ni är ute på gågatan. Nära till mysiga butiker och stans restauranger.

För mer information och bokning klicka här>

Hotell Dannegården

Välkommen till Hotell Dannegården – en anrik skeppsredarvilla från 1910. Idag en restaurang & hotell i hemtrevlig miljö med fokus på hemlagad mat & bästa service. På hotellet sover ni gott i bästa DUX-sängar för högsta möjliga komfort. På morgonen startar ni dagen med en stor frukostbuffé. Njut av den goda hemlagade maten av säsongsrelaterade produkter med noga utvalda dryckesalternativ. Konferera i en av våra 4 konferenslokaler, där erbjuder vi allt ni behöver för ett lyckat möte. Här på sydkusten erbjuder vi tillsammans med golfbanorna den perfekta golfweekenden.

Malmö Arena Hotel

Malmö Arena Hotel är ett familjeägt och färgrikt destinationshotell på bästa läge i Malmö Hyllie, endast 12 minuter från Köpenhamns flygplats. Med 395 rum är vi Malmös näst största hotell. Hos oss njuter du av en god natts sömn, kökets genuina mathantverk och den enastående utsikten i Skybaren med goda pizzor. Hotellet ligger Hyllie, Malmös mest hållbara stadsdel, mitt emot Emporia Shoppingcenter och endast 20 minuter med bil till Tegelberga GK.

Clarion Collection® Hotel Magasinet

Passa på att kombinera en härlig dag på banan med att sova ut i sköna hotellsängar!
Mitt i centrala Trelleborg hittar vi Clarion Collection Hotel Magasinet, ett häftigt hotell i ett gammalt sädesmagasin från 1904.
Det mysiga hotellet erbjuder 58 ljusa och fina rum och närhet till Trelleborgs centrum som är full med mysiga butiker, caféer och restauranger.
På kvällen kan du bara slappna av och njuta av vår kvällsmat som ingår, och självklart även en god frukost morgonen efter.

Sturup Airport Hotel

Sturup Airport Hotel, ett fyrstjärnigt hotell med ett fantastiskt läge och närhet till 8 av Skånes bästa golfbanor, ca 15–25 minuter med bil.

Här bor man i rymliga rum med sköna stora sängar, utsökt frukostbuffé från tidig morgon, utomhus pool, bastu, bar och restaurang är några av de faciliteter som man får ta del av. Alltid fri parkering under vistelsen.

För frågor om priser och tillgänglighet angående golfpaket kontakta oss på: info@sturupairporthotel.se

Minnesberg Bed & Breakfast

Minnesberg Bed & Breakfast ligger endast 10 minuter från Tegelberga golfklubb. Vi erbjuder fyra rymliga dubbelrum med bekväma sängar, liten sittgrupp och tillgång till stora, moderna badrum. Möjligheter finns att förvara golfbagen på golfklubben.

Välkommen att boka via länken nedan – ange under speciella önskemål att du vill boka golfpaket. Ange också om du vill att Minnesberg B&B ska boka starttider till dig. Du kan också kontakta oss via telefon eller e-post för bokning.

Blomstertantens hus

Välkommen till Blomstertantens Hus!

Lantligt boende 10 minuters promenadavstånd från Tegelberga Golfklubb.

Vi erbjuder golfpaket – för frågor om priser och tillgänglighet kontakta oss på:
kontakt@blomstertantenshus.se.

För information och bilder av boende se HÄR.

Se även film: Blomstertantens Hus – YouTube

Charlottenberg

Ett eget hus samt Annex med uteplats och balkonger med plats för upp till 14 personer.

Charlottenberg ligger 4 minuter från Tegelberga Golfklubb.
Charlottenberg har anor långt tillbaka i tiden och i 1856 föddes Victoria Benedictsson (skrev böcker under pseudonymet Ernest Ahlgren) här. Nu är gården moderniserad och det gamla Brygghuset är ombyggt till gästhus. Här finner du fullt utrustat kök, vardagsrum, 2 badrum, 3 dubbelrum och 4-6 enkelrum.

Bredvid Brygghuset ligger Annexet, med badrum, dubbelsängar, kök och vardagsrum i öppen planlösning. Soffan i Annexet är en bäddsoffa/dubbelsäng. I trädgården finns möjlighet  att grilla och en terrass med loungemöbler. Här finns stora TV skärmar där du kan kolla dina golfrundar om du har spelat in video. Vill ni slappa av med film, finns Apple-TV och fiber är installerat.

Charlottenberg är perfekt om ni vill kunna laga er egen mat och ha tillgång till mer än ett hotellrum och/eller är en större grupp som ska njuta av golf i Skåne.

Weinbergs Hotell

Weinbergs Hotell ger dig möjligheten till en unik vistelse på dina premisser. Knappt 15minuter (ca 11km) ifrån Tegelberga golfklubb hittar ni oss.

Hotellet är beläget i en skånelänga från 1859. Här bor du i ett av våra 12 unikt inredda rum, alla med sin helt egna personlighet. I Orangeriet hittar ni vår restaurang. Här välkomnas ni in i en avslappnad och hemtrevlig miljö där våra kockar skapar spännande rätter med fokus på närodlat. Vår ambition är att använda så mycket vi kan från våra odlingar på gården.

För erbjudanden gällande konferenspaket eller golfpaket så ta kontakt via vår hemsida.